Åsikter

Jag och min kära jobbarkompis Melina har olika åsikter om vad som är roligt.

Enligt mig är det när en ny tjej sitter på kontoret en morgon och frågande tittar på sin nyckelknippa och undrar:

- Vad ska jag med nycklar till?
Och att Malin som vid detta tillfälle har hoppat in som shiftledare svarar:
- Låsa upp enheten...
Och lyckas med att låta som att tjejen inte är en idiot.


Melina tycker därimot att det är JÄTTE kul när jag kommer tillbaka efter sjukdom, forfarande lite trött och bitter och ska hämta ut en kassa från det nya pengarsystemet och tittar på kassan och undrar:
- Vafan ska jag med 35 jävla tjugolappar till! Och därefter muttrar något om jävla värdelösa maskin som jag inte vet hur jag växlar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0