Konsten att avvärja en katastrof


Marie:
Nu slutar vi. Kom till Östh nu, lina hänger på så går vi i solen.
Joanna: Ja, men jag ska låna Lillans bil och hon ska städa den och hålla på.
Marie: Vi kommer till dig då:D
Joanna: Vad?
Marie: och går
Joanna: Nej gör inte det, Jag ska ju åka snart och är ful och tittar på hajar.
Marie: För sent.

Och så svängde bilen in på gården.

Vad har vi lärt oss av detta?

Fulhet och hajtittande kommer inte ivägen för våra prommenader.




Murre burr som tar saken i egna händer!

Kommentarer
Postat av: marieeee

hahha fattar fortfarande inte det där med ful och hajjar

2010-05-16 @ 22:24:09
Postat av: janne

men jag kände mig otroligt ful och så tittade jag på en dokumentär om hajar:P

2010-05-17 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0