tanken som räknas?

Lina kom över på lunch häromdagen och då pratade vi lite om att blogga. Jag förklarade för Lina att jag tar kort på saker för att blogga om dem, men på något sätt kommer jag mig aldrig för att lägga över bilderna på datorn och skriva en rad eller två om dem. Så jag tar väl allting i samma veva nu tänkte jag, för att visa mina goda avsikter.



Lilla Lina som kom och hälsade på.



Bussbiljetter som jag hittade på parkeringen när jag slängde tomglas. Dessa är nu lilla Lina lycklig ägare till.



Min Fina Födelsedagstårta. Jag kan vara kreativ ibland ändå.



Så lyckades jag fånga ögonblicket då Birger attackerade Lillans hand. Underbart!



Joanna har tillbringat halva natten med att skura bort sin 20års fest för hand. Men nu är hallen och köket renare än någonsinn!



Jag och mamma provade funktionen Leendeigenkänning på kameran.
Kameran ska ta kort när den känner ett leende. Ja, stort var man tvungen att smila iallafall.



Och här är en bild på Sara och Tegan På 20-års festen. Jag har bara
orkat ladda upp en bild. Min dator är seegare än tuggömmi!

Kommentarer
Postat av: Lina Eriksson

haha :D ja janne och de är jag glad för! nu kan jag komma och häla på!, men nästa vecka är det praktik så kommer nog inte vara i uppsala, men kanske kan komma någon kväll ändå. men du jobbar ju med så :P

2010-03-05 @ 19:25:54
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: janne

jag är leeedigpå onsdag;) tihi. jag tänkte fråga om du kan vattna min blomma när jag är borta någon gång. men jag frågar sig snart på sms.

2010-03-06 @ 15:25:02
Postat av: Johanna

gud va god tårtan såg ut!

2010-03-09 @ 17:37:32
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0