Därför kan jag inte sova.

Jag är förvirrad.

Jag vet inte vad jag vill!

Jag vill inte ruttna och jag vill ta en chans men samtidigt vågar jag inte.

Jag tänkte att jag hade tid, men det har jag inte.

Känns som om allt är försent.

Jag borde sova.

Kanske känns det bättre imorgon?

Nu vill jag inte vara ledig i tre dagar.

Jag vill prata skit och diskutera med mina arbetskamrater så de kan bestämma vad jag ska tycka?

Jag vägrar ruttna på samma ställe.

Samtidigt gillar jag de jag jobbar med. Jag gillar variation. Jag gillar att kunna vara ledig tre dagar i rad, ibland fyra.

Jag gillar att jona runt på taste och titta på min snygging.

Jag gillar att prata med de roliga personerna som arbetar där.

Jag gillar att kunna hänga på sbarro.

Jag gillar att knalla till Illy.

Jag vill inte jobba 78 dagar i veckan och varje freaking helg.

Jag gillar mitt schema.

Om chansen försvinner nu, kommer den någonsin igen?



Kommentarer
Postat av: halle

Tack Joni. Nu vet jag att det inte bara är jag som är så fucking förvirrad och rådlös ibland :P PUSSSSS

2010-07-08 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0