Löneförmåner som mamma säger...

Han där ser bekant ut tänker jag för mig själv där jag står på Grab and Fly med korvoset ringlande runt näsborrarna. Då plötsligt slänger personen ur sig en harang på danska och jag inser att jag vet vem det är.



Denna snygging är det!
Mads Mikkelsen från bland annat Mordkommisionen och Kung Arthur.

När jag sedan berättade detta för Paulina så visste hon varför han var i Sverige också. Han hade tydligen delat ut något pris på Guldbagge Galan eller vad det heter kvällen innan.

Coolt.


Kommentarer
Postat av: Lina

ja så tokig var han ju inte för att vara lite äldre :P

2010-01-27 @ 08:01:53
Postat av: hallelalle

NU fattar jag vem det är och kan säga :FAN VA COOLT!!!!!!!

2010-01-27 @ 09:17:58
Postat av: marie

haha jag som inte fatta:P men tro jag känner igen han nu när jag ser på bild:P

2010-01-28 @ 13:34:20
Postat av: Sandra

Jag blir grön av avundsjuka.

2010-01-29 @ 10:37:08
Postat av: janne

Sandra: Vilken tur att du passar i grönt då;)

Marie: Haha, ja det är lättare att känna igen när man ser dem:P

2010-01-29 @ 18:23:30
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0