33 kr +

Gick och pantade på Ica och fick ut 25 kr från plastflaskmaskinen och 2 ynka kronor ur burkmaskinen. Perfekt tänkte jag och grabbade åt mig en Cola och ställde migg i kön.

-17 kronor blir det, sa den vänliga kassörskan.

Jag langarfram med pantkvittona och tar emot växeln. När jag sedan promenerar därifrån tänker jag att det känns fel för jag har fått 33 kronor i växel!

27-17 är inte 33 kr, så jag fick genast ångset och ville springa tillbaka men tänkte att då skulle pappa skämmas över mig.

Så nu kan jag inte handla på ica på några dagar. Tur att jag har köttbullar och mackaroner här hemma..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha snåla janne är i farten :P sen så tjänar du ju på att inte handla där på några dagar med :P

2010-01-06 @ 00:09:55
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men janne då

2010-01-06 @ 11:09:02
URL: http://hallelalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0