Själsfrände?

Tänk om det är sant, att vi har en själsfrände. Jag lyssnade på "Is it tru" med Yohanna och började titta om hon hade någon ring på fingret. Sen fortsatte tankebanorna vad man gör på Island som singel? Sen började jag undra hur många som bodde på Island.

Efter det så tänkte jag, tänk om min själsfrände finns på Island och så sitter jag här i Sverige och trynar?
Eller tänk om han är i Usa, Brasilien eller på nya zeeland? Tänk om han är död? Tänk om något hände och han är död och så kommer jag tro att det inte finns någon själsfrände för mig och så kommer jag nöja mig med det näst bästa och efter det kommer det bara att gå utför.

Det var ungefär här jag insåg att det nog är lika bra för mig att gå och lägga mig. Jag klarar inte av såhär djupa tankar vid denna tid på dygnet, då spårar jag bara och kommer inte fram till något vettigt.

God natt


Kommentarer
Postat av: Feuer

Hey, jag trodde jag var din självsfrände!

2010-02-19 @ 19:12:40
URL: http://[email protected]
Postat av: janne

Men självklart! Det var bara i allmänhet jag spekulerade. Jag tänkte att alla inte har haft samma tur som jag;)

2010-02-19 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0