Jag är lättköpt!

Joanna knallar in på kontoret, byter om och stämplar in. Gluttar en snabbis på schemat och ser till sin glädje att hon står på Sega B, ett ställe och ytterst sällan får stå på som extraarbetare. Det är vid detta tillfälle shiftledarna ser sin chans.

- Men du kan väll jobba dubbelpanna imorgon Joanna?
- Ja men absolut, kvittar Joanna tillbaka. Jag gör vad som helst för er!

Lurad! Så lurad! Så nu måste jag sova. Helst för en kvart sedan.

Jobbar 0530-2030 imorgon så om ni får konstiga sms mot kvällen vet ni varför.

Kommentarer
Postat av: hallelalle

Men gud va dom utnyttjar sina extraarbetare :P hahahaa och du kan inte säga nej! Förresten, igår ringde en telefonsäljare till mig och undrade om pappelipappsen va hemma.. PAPPELIPAPPSEN!!

2010-02-04 @ 07:49:05
Postat av: janne

AHHAHAHAHHAHAHA! sa han så verkligen?? fan va sjukt!

2010-02-04 @ 22:21:16
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0