Känner mig arbetslös...

Det var kul i början men nu är det inte det längre...

Jag talar förstås om askmolnet från kära island. Det går inga flyg och det finns inget att göra på mitt arbete. Vi säljer inget vilket betyder att vi går med ganska stor förlust, jag menar, färskvaror som måste slängas och hyrorna är ju inte dirket gratis dem heller.

Kul om det fortsätter såhär. De har inte börjat varsla än men det är bara för att folk stannar hemma och tar ut semesterdagar och röda dagar.

Är det bara jag som känner till syndromet sist in, först ut?

Kul Jul sa arne.

Kommentarer
Postat av: hallelalle

Härligt med en uppdatering i bloggen (va på tiden)

Men askmolnet är en stor skit

2010-04-21 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0