trötta armar efter en lång dag.

Egentligen har dagen inte varit så lång. Jag slog upp mina vackra gröna runt elva i förmiddags och sen dess har allt bara rullat på. Åkte med far min till stan och köpte klädfärg. Ska nämligen färga en "klänning" svart som jag ska ha på halloween hade jag tänkt. Tänkte även passa på att färga en ruskit ful blus eller shorta som är begie. finns det någon tråkigare färg än begie? I don't think so!

Efter denna härliga handelstur, med fett hår kan jag tillägga, bar det över till farfars hus för vidare reperationer och underhåll där. Känns som det huset är ett hål av projekt som aldrih någonsinn kommer att ta slut, men har målat två skåp två gånger och ett skåp en gång idag. När vi kan börja ställa tillbaka saker kommer det att bli sehr sehr wunderschön!

Appropå det så blir nog inte min tyska bättre än vad det är just nu. Dålig. Har försökt tänka lite och sjunga på några bortglömde låtar men nej, hej hopp på kalle propp. Får köra på den engelska linjen eller helt enkelt vara en dummkopf och köra helt på svenska. Svensk kvinna ska tala svenska and that's it! Som ni märker självklart.

Nu ska jag snoka reda på en godispåse och tröstäta lite för att jag bor tillsammans med tre storrumpade marodörer. helt sant är det självklart inte, jag menar, de har ju inge rumpor någon av dem!

Hey Ho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0