Smörgåstårta och extra jobb

Nu har jag nästan blivit klar med veckans smörgåstårta. Har fått extra jobb hos pappa under tre veckor frammåt och då måste man bjuda till lite och baka en liten tårta utan att klaga!

Har tagit månadens mått uidag också och kändes lite bra iaf. Hoppas på nästa månad också och månaden efter det!

Fick ett mail från Arlanda, där jag sökte jobb tidigare. De hade sparat cv:n på sånna de tyckte var intressanta och skulle nu rekrytera till två stycken heltistjänster. Får nu se vad denna stigen bär! har en vecka på mig att öva inför intrevjun. Hoppas bara att jag jan lägga den på torsdag förmiddag. Jobbar ju mån-ons det veckan och tors eftermiddag far jag till min lilla strumpa i Tyskland!

Nej, du måsta jag lägga på ett kol om jag ska hinna hälsa på mamma i farfars hus, duscha, packa och titta på kurser till universitetet till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0