Lederhosen land och kortison salva!

Sitter i lägenheten och väntar på att Diktatorn (pappa) ska komma. Han ska skjusa mig och Lisa till flyplatsen där vi sedan ska fara till kära Sandra i Lederhosen land! (tyskland) det kommer bli en fullspäckad helg med svaller, dumma kommentarer och dåliga skämt.

Var på intrevju idag å hoppas på en heltidstjänst eller iaf extra jobb. Ett extra jobb ger iaf erfarenhet, det ger ej arbetslöshet!

Gjorde världes tabbe också! skulle prova vaxa bikinilinjen men vågade inte riktigt så skulle prova på benet. Men efter att ha provat kom jag på att det gjorde ont och tänkte skit samma. Detta var igår och idag tänkte jag, vi tar hårborttagningkräm för att få bort den aplikna genen på benen.  A jo tjena liksom. Jag hade glömt ta bort vaxet så det området var redan irriterat och när jag hade på krämen började svida som attans. Nu gör det apit ont! Gick till apoteket och fick lite skamset fråga om råd. Liknades tydligen med brännskada och tamifan så är det så det känns också så nu. Så nu blir det kortison salva morgon och kväll i en vecka. haha, som att jag kommer komma ihåg det.

Vi börjar ikväll mina kära vänner. Håll räkningen!

Nu ska jag packelipacka och städa innan Diktatorn kommer oh kan börja gnälla på något sånt igen. och... avsluta min baugett med kycklingröra! jumma, smaskens vad gott.

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0