how patetic this must sound...

Men efter fyra dagar i lederhosen land så är faktiskt det första jag gör när jag kommer hem är att knäppa på datorn och börja farma på farmville. Fast om jag ska vara helt ärlig så läste jag en kalle serie först men farmville låg ändå överst på listan på något kontigt sätt. Har börjat packa upp resväska och kan inte fatta att jag slösat så!!!
Men när jag tittar efter verkar det ändå inte vara så mycket grejer. Man får ändå tänka att vi åkt mycket U-Bahn, S-Bahn och tåg och till och med buss och det kostar lite det med.

Hann med en hel del i under dessa fyra dagar iaf. ´HELT UNDERBART VAR DET! Fina miljöer, trevliga människor och god mat och massa GODIS! jippi. Färskt bröd varje morgon.

Om jag hade hittat det som Sandra hittat nu kan jag inte lova att jag skulle komma hem. På ett sätt kan jag förstå om hon väljer att inte komma hem, men på ett själviskt sätt, vill jag ju det. Jag säger bara att jag på något vänster säkert skulle förstå. Då skulle jag dessutom ha en giltig anledning för att åka till Tyskland lite då och då också. Haha.

Idag är det iallafall fredag. Jag kom hem från lederhosen land i Måndags kväll och på tisdag morgon bar det av till Strängnäs och börja jobba. tralla la la la. Asfaltering och stenplock + reperation av en stentrumma. Det är livet på en pinne det!

Idag fyller Mor 41 år och därför ska vi över till Syster på middag om inte en alltför lång framtid. 

nu är det rakaste spåret som gäller and don't forget it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0