Ytterligare några bilder

Från Skräckdagen Halloween.. Jag har tyvärr inga egna bilder men lånar dessa av Repet. Jag hoppas hon ej tar illa upp.

Dagen efter halloween hände något mycket märkligt. Jag och murre vaknade nämligen av att gardinstången lossnade  och slog ner en blomkruka. Och dagen efter en fest, vem tror på den storyn då?? Ja Repets mamma verkade lite skeptisk och när jag berättade för diktatorn verkade han inte heller tro på de. Aja, vi vet iallafall sanningen... Eller gör vi det?



Här har vi Repet Och hennes Sladermackan.



Murre var en Kissakatt. ( Fråga mig inte vad hon håller i, jag grubblar mig fördärvad här!)



Cizzi och jag.


Kommentarer
Postat av: marie

haha men va fan har du blogg! jag håller i en korv med bea sås:P sen ett år tillbaka!!!apa

2009-11-14 @ 22:26:29
Postat av: JanE

ja, du vet. jag är full av överraskningar:P

Korv med bea?? haha, kan ju ej vara gott.

2009-11-16 @ 00:46:30
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0