Varning, Floder av dreggel kan förekomma.

Joanna är fortfarande helt borta i gårdagen. Jag vill ha en alldeles egen liten varulv som är vettlöst förälskad i mig och som kan springa runt utan tröja oavsett väder.


 

Joanna: Den där varulven får gärna krypa ner i min säng.
Sara: Min med.

Därefter drägglade vi ikapp. jag dregglar fortfarande.

Inte ens att nya hp filmen äntligen kommit kunde ändra något. Synd för jag hade faktiskt längtat efter den filmen och nu blev den bara en b-film helt plötsligt. Dessutom är inte varulven grårygg riktigt samma sak som i New Moon. (bara jag som tänkt på det?)

Så nu när jag varit på bio känner jag en stor lust att bara fortsätta gå och gå och gå. På bio alltså. Jag vill se en den ena en den andra.
2012, the ugly truth, och.... ja säkert många fler om jag ids titta.

Nu ska jag gå och nalla en cola så sockerbalansen återställs.

Bing bong brännbollsträ!

Kommentarer
Postat av: Feuer

Mm. Han är fin, den där varulven. Visste du att han var tvungen att ga upp 17 kilo till film nummet tva? I MUSKLER. Syns ju ocksa.

2009-11-27 @ 08:22:06
URL: http://sandra.feuer.blogg.se/
Postat av: JanE

visste inte att det var 17 kilo. men att det var bra mycket.. Tänk om man hade den disiplinen du:P Nu är det bara att längta till 2010 och eclipse.

2009-11-27 @ 14:29:19
URL: http://runningtrain.blogg.se/
Postat av: Sandra

När kommer den? Har de ett datum?

2009-11-28 @ 11:11:00
Postat av: JanE

inget datum vad jag sett :(

2009-11-28 @ 19:16:48
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0