Vad ska du göra ikväll..?

Det finns en fråga som jag fruktar mer än något annat.
- Ska du göra något i helgen/ikväll?

Speciellt när denna fråga ställs av min kära far. Min standard reaktion har blivit att först vara tyst i va 10 minuter och försöka tänka ut något jag bara måste göra. Eftersom jag ofta misslyckas med detta får jag sedan helt ärligt svara.
- Det beror på vad du vill att jag ska göra..

Igår fredag kom denna fråga och jag tänkte shit. Som tur var ville han bara att jag skulle hjälpa mamma städa farfars hus. Under tiden jag var där fick jag ett medelande från repet som frågade om jag ville komma över och titta på film efter hon slutat jobba. Det ville jag självklart som den filmoholic som jag är och har blivit.

Dessa tre filmer blev det iallafall...



Ghost of girlfriends past.
Jag gillar Jennifer garner och denna film var hyfsad och till och med lite rolig.



New in town.
Lite lam. Skrattade kanske två gånger under filmens gång. Sett sämre filmer men.. nej, jag vill nog inte se den igen.


Sist men inte minst!



Confessions of a shopaholic!

Det blev lite pinsamma stunder och jag var tvungen att lämna rummet men men. Så kan det bli ibland, haha.

Nu ska jag snart knata hela vägen till Lillan för kusin Markus kommer snart över och ska kolla film med oss haha. jag kan aldrig få nog! WOHO!

My name is Joanna, and I'm a filmoholic!

see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0