tidiga morgonen vandrar vi hem, som i en sång om förväntan från skolavslutningen.

Jag har precis tittat på busstidstabellen till arlanda. Det är inte det att jag inte uppskattar mitt nya jobb, faktiskt så är jag jätteglad att jag har fått denhär chansen. Väldigt tacksam till och med. Men alla som känner mig kan ju berätta hur jag känner för mornar. Och bussen går 0405. Grattis till mig. Från stan då alltså. Sen måste vi räkna tiden det tar för mig att komma till stan, and keep in mind.. stadsbussen har INTE börjat gå vid den tiden. Jag klappar mig själv på axeln och tänker.. Hallelujah moment!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA du går väl upp när man har somnat :P

2009-11-22 @ 20:19:53
Postat av: JanE

ohyes!

2009-11-23 @ 16:43:46
URL: http://runningtrain.se
Postat av: Marie

hahha jobbigt läge

2009-11-23 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0