Nya vänner blir snabbt inga vänner...

Idag fick jag ett sms som jag blev väldigt konfunderad över..

"Du vet när vi var på lelleträffen visst höll jag på med en kille som hette tore då? som kom från eskilstuna? haha"

Dåru, började mina små grå tänka övertid då smset kom från ett nummer jag inte hade inlagt. Förklaringen kom snabbt efter dock så jag behövde inte vara förvirrad alltför länge.

"Sorry, skicka fel, haha"

Och jag som trodde jag hade missat något, men nej nej. Jag menar Tore är ju nästan fulare en torsken Torsten, men så kul fick vi ej ha det. Så jag fick snabbt knalla tillbaka till mitt liv som kompislös.

kompislös men ej byxlös, vill bara påpeka det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0