kriget trappas upp...

I torsdags morse när vi åkte från Lantgården så var det inga glada leenden som lyste utan dystra, hämndlystna miner. Den fina nya råttfällan som skulle vara tvärsäker (och som dessutom kostade 140 kronor) hade med berått mod låtit rättjäveln tagit osten. Vilken skam.

Claes ringde Diktatorn i fredags och sa att han hade letat fram en gammal hederlig råttfälla som man på något vis dränker råttorna med. Nu jävlar. CH pratar om att sätta upp en webbkamera så att han ska få reda på hur rättjäveln gör för att gång på gång sno osten. Lycka till med det CH säger jag.

Igår var Jag med Repet till Murre och Andreas och spelade spel. Det var riktigt roligt även. Vi spelade ett spel där man ska förklara ett ord med andra ord. Då upptäkte vi att vi inte riktigt har samma referens ramar. Jag förlorade hela tiden. skam skam på torra land land.

Vi spelade även Buzz och bowling med wee. Det gick inte så bra det heller även om jag vann en omgång på Buzz. Klappar mig lite på axeln. Synd om mig som är dålig förlorare.

Spelade Geni med mamma idag också och blev utklassad även där. Det är inte lätt när det är svårt inte. Det kan jag säga er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0