Konsten att ha en alldeles egen brunn.

Det gör mig super duper glad att kunna berätta att.... Vår brunn krånglar... Igen. För ovanlighetens skull alltså vid denna tid på året. Detta betyder att det inte riktigt går att spola som det ska och borde utan det är lite som rysk roulette faktiskt. Jag kan räkna ut åtminstånde två tillfällen man gärna vill att innehållet i den fina vita porslinsgrejen ska försvinna.

Som tur är har jag en ängels tålamod och efter cirka en timmes anstängningar, och utan att lyckas svämma över badrummet är allt åter igen som det borde vara.


Barabing barabong.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv Hahha nej Janne jag vill inte veta!! inte förrän klockan typ halv 10

2009-12-01 @ 17:25:47
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0