The glamorous life of Joni herslelf!

Klockan är bara halv tre, wounderschön! i vanliga fall har jag ännu inte gått och lagt mig vid denna okritsterliga tiden på morgonen men denna gång har jag faktiskt lyckas få ett par timmars sömn. Förhoppningsvis kommer det resultera i att när jag åker hem sen vid halv tre så kommer jag ej se dubbelt. Förhoppningsvis alltså.

Termomentern står på -6 grader celsius där ute, det väljer lilla jag att inte tro på.

Jag ÄLSKAR att få ett samtal klockan 16:00 på en onsdag och en stressad röst i andra änden som säger:
- hej, det är ........ Från Hms Host, kan du jobba imorgon.
(Jag lite ångestladdat)
- Mnjaa jaaa, vilket pass är det? (Tänker febrilt: Kvälls kväll kväll kväll, säg att det är kväll!)
- Morgonpasset blir det.
Jag hör mig själv som i en dimma svara.
- Ja, men det kan jag väl göra. Morgonpasset.. Oki, bra hej.

Så nu ska jag bre en liten smörgåsmacka till lilla magen. Det kommer den att förtjäna!

God natt på er små gottegrisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0