Snöyra!

Det är en massa snö ute! de ni! Men det är inte bara roliga och tråkiga saker som kommer med snö... Det kommer nämligen hemska saker också! Som idag till exempel när jag lämnat mamma på kommunen och knatade iväg vidare till busstation och snällt står och väntar vid övergångsstället. Jag står länge och väntar för jag tänker på att det faktiskt är halt ute och bilarna har svårt att stanna. ( Den goda sidan i mig) Och precis då när jag tänker ta det stora steget kommer det en bil och sladdar igenom kurvan, flyger in i trottoaren  och fortsätter gasa. Till och med jag fattar ju att det bara är att backa tillbaka och låta galningen köra.

Tänk att det inte finns någon som tar hänsyn till en stackarns fotgängare. Vi har det inte lätt vi inte.

Kommentarer
Postat av: Halle

Haha nej det är därför man tar bilen överallt nu för tiden! lycka till på jobbet!

2009-12-15 @ 09:55:46
URL: http://hallelalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0