Livet utanför pinnen.

Idag ångarar jag mig  som satan för detta påhitt. Jag tittar på klockan och har lust att slå mig i huvudet med något hårt.

Jag jobbade kväll igår, vilket innebär att jag som extraarbetare kommer hem till lägenheten ungefär lagom till tio i tio. Sen gick jag med på, eller gick med på, jag erbjöd mig, helt frivilligt!, att arbeta morgon idag. Clever. Upp klockan tre igen. aja, det blev väl några timmar sova iaf.

Snart ( i mars ) ska jag dock gå runt i två veckor och säga, "dethär är livet på en pinne". Så ska jag säga dagarna i enda medan jag skrattar åt alla som fryser. Just så ska jag göra.

Gran Canaria, here I come!


Kommentarer
Postat av: halle

haha fan vilken PÄRS!

2009-12-19 @ 16:23:33
Postat av: Joni

ja, int var det kul inte de kan jag säga! Men nu får jag sova igen så nu är jag GLAD!

2009-12-19 @ 16:41:24
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0