kristus till jorden är kommen...

Idag slog lilla Joni upp sina vackra gröna till en melodi utav - Ja, jag vet att klockan är två och det är sent för en sönda kväll, men ingenting kan få mig härifrån. är man klok så borde man gå men vem har lust att va rationell....
Ja ni fattar vinken antar jag. Det var bara att kasta sig upp, låta pigg och glad då det var shitftledare från jobbet som ringde och berättade julschemat och vilka dagar jag skulle arbeta.

Efter jag lagt på luren upptäcker jag att Isa vill ut så jag stövlar ut barfota i linne och t-shirt. Fan vad kallt det var alltså. Minusgrader och allt. Självklart är det just en sådan här dag isa bestämmer sig för att hon inte vill sitta på linan utan kutar runt endå. När jag äntligen fick komma in igen upptäckte jag att det var 16 grader inne.

Shit vad jag har blivit bortskämd med att bo i Uppsala under vintern när pappa arbetar säger jag bara.

Nej, nu är det nog dags att kasta på några fler vedträn och kura ihop sig under täcket med en dålig bok.


Kommentarer
Postat av: Lina

hur ser det ut i jul då?:D

2009-12-02 @ 16:39:54
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: JanE

arbetar kväll, 18, 24, 25, 26 som det ser ut nu.

2009-12-02 @ 17:43:34
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0