Joannas kreativa sida slår till..

och störtar med dunder och brak. Det är inte det att jag inte är kreativ. Jag har massa idéer om allt möjligt och endel är till och med bra. Problemet uppstår när jag själv med mina egna händer och fingrar måste genomföra dessa idéer. Ofta kan jag få Lina att hjälpa mig. hon är bra på saker och tycker det är kul att pilla. ( Tror jag iallafall) Men så finns det dessa tillfällen när jag bestämmer mig för att ta saker i egna händer. tex att göra pepparkakshuset själv i år. Det minsta man kan säga är att det iallafall är personligt.

Skortstenen satt på i tio minuter innan det ramlade av och restan ja, inga kommentarer. När jag får tag i en kamera ska jag lägga upp enbild på eländet.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja jag vill defenitift se vad du har kokat ihop :D

2009-12-05 @ 22:50:45
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0