Jag är ett misslyckat får!

- Du hade en enda uppgift på hela veckan och inte ens det lyckades du få rätt!

Så sa Lillan till mig i fredags. Mitt uppdrag var att köpa lördagslotto till lilla pappsen. Men istället råkade jag köpa en Harry Boy. Skit sak samma tycker jag, men tydligen tyckte inte hon de. Jag menar hur ska jag veta vad pappa går och köoer? Det är inte som att jag sitter och spionerar på alla hans kvittolappar. Så intreserad är jag inte av hans inköp.

Men nu är det jag som skrattar mest för på den satans Harry boy var det en vinst på 310 kr! 7 rätt och bara tack vare mig!

Ni kan hylla mig som den gud jag är lite senare! Nu är jag upptagen!

Peace out som Sandra säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0