Ett stort levande zoo...

Igår kom inte mindre än fem apor och hälsade på lilla mig ute i långebong. Det blev tacosätande, chipsätande och glassätande. mumma. Vi såg även på den gamla klassikern Fucking Åmål, vilket alltid resulterar i att man härmar deras dialekt. Speciellt, Markuuus..Inte stoppa köttbullar i nääsan markuus.

Sen såg vi även Rose Red! Jag lövelilövar den filmen men tur är nog att jag sett den 2000 gånger för annars kanske jag också skulle bli rädd och det är jobbigt!

För att avsluta kvällen såg vi även på Georgia Rule med Lindsay Lohan, en annolunda men bra film.

Sen for Sara Mara och Halle Balle hem och Murre och Repet fick bädda ner sig i bäddsoffan med massa hundhår, En borttappad tvdosa och lite kattleksaker.

En lugn lite härlig kväll, även om jag glömt bort hur mycke de kan låta dessa tjattrande apor..



Jag och mitt "Ace gang"

Kommentarer
Postat av: Marie

hhahahah coolt gäng vi e!

2009-12-13 @ 20:27:16
URL: http://marieeee.blogg.se/
Postat av: JanE

oh yeah! snygga också;)

2009-12-13 @ 21:11:47
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0